Humanitárna organizácia MAGNA už 20 rokov zachraňuje deti v rozvojových krajinách a my máme tú česť podieľať sa na jej kampaniach už 9 rokov. Preto MAGNE želáme všetko najlepšie a v rámci oslavy narodenín spomíname na míľniky v našej spolupráci.
Tu a teraz (2012)
Kampaň Tu a teraz priniesla claim, ktorý MAGNA používa dodnes. Zásadná výhoda MAGNY je práca v teréne, čiže ak pošlete peniaze na účet organizácie, tie idú priamo do prebiehajúcich projektov po celom svete. Tento benefit sme dramatizovali real-time kampaňou priamo z Afriky v TV a rozhlase ešte pred boomom livestreamov na sociálnych sieťach. Ako? Napríklad aj cez klasickú telefónnu linku do éteru rádia Expres.
Podeľte sa (2014)
MAGNA do svojej komunikácie zaviedla etický kódex, ktorým sa zaviazala, že nebude vo svojej komunikácii priamo zobrazovať ľudské utrpenie. Challenge pre nás bol uchopiť tému hladomoru cez zrozumiteľnú metaforu. A tak vznikla kampaň s foodpornom bez jedla s množstvom osobností v časoch, keď influencer marketing na Slovensku bol ešte v plienkach.
Plášte (2016)
Vojna v Sýrii rozdelila spoločnosť. MAGNA sa však rozhodla upozorniť na krutosť celého konfliktu, v rámci ktorého sa stávajú strategickými terčmi útokov nemocnice a zdravotníci. A tak vznikol PR moment, keď sa po Bratislave objavili zakrvácané lekárske plášte s odkazom: „Lekári sú mŕtvi. Kto bude liečiť deti v Sýrii?“
Najlepšie jedlo na svete (2016)
Opäť sme s témou hladomoru konfrontovali Slovákov. Teraz sa však hlavným hrdinom stala terapeutická strava, ktorú sme poslali priamo z terénu foodblogerom a do luxusných reštaurácií.
Moje dieťa (2017)
Na začiatku to mala byť výstava fotografií detí utečencov zo Sýrie. A tá sa rozrástla na politické gesto najrôznejších osobností na Facebooku, čo malo za následok spontánne PR a rekordný nárast príspevkov za jeden deň.
To nedám (2018)
Našou úlohou v tomto prípade bolo predstaviť prácu terénnych pracovníkov a zakladateľa MAGNY Martina Bandžáka. A tak sme prišli s pracovnou ponukou pre influencerov, s ktorou ich Martin Bandžák volal do Afriky. Väčšina pracovnú ponuku odmietla, ale podarilo sa nám presvedčiť Brančiho Kováča na prácu dobrovoľníka v Južnom Sudáne.
Pochod za život (2020)
Kampane pre MAGNU staviame na tom, že hľadáme motívy, ktoré by prepájali realitu tretieho sveta so Slovenskom. Celé sa to začalo insightom o niekoľkodňovom putovaní matiek za zdravotnou starostlivosťou. A to sme v slovenskom kontexte predstavili ako skutočný pochod za život cez príbeh pacientov MAGNY Nathalie a Patricka.