Akvárko je stáž pre študentov, ktorým ponúkame praktickú skúsenosť s každodennou prácou v reklamnej agentúre. Počas stáže naše rybky v Akvárku pracujú na reálnom zadaní od klienta, ktorému v závere stáže aj prezentujú, čo vymysleli. V Akvárku hľadáme nadšenie, nápady a reálny záujem.

Akvárko

Akvárko sme vytvorili ako priestor pre študentov, kde si môžu reálne vyskúšať, ako funguje každodenná práca v reklamnej agentúre. Stále sa totiž stáva, že absolventi marketingu presne nevedia, čo konkrétne chcú vlastne v reklamnej agentúre robiť. Samozrejme, že človek podľa svojich schopností a záujmov cíti, k čomu inklinuje, je však málo študentov, ktorí o sebe môžu po škole povedať, že sú hotoví accounti, copywriteri alebo art directori. Jednoducho niečo ako Vysoká škola copywriterská alebo arťácka v zmysle reklamnom u nás neexistuje. A preto sme sa aj my rozhodli dať študentom možnosť vyskúšať si, o čom je každodenná práca v reklame.

Akvárko nie je obyčajná stáž. Akvárko je skúšobná agentúra.

Vieme, že stáže či absolventské praxe tu boli už dávno. Ale Akvárko nie je obyčajná stáž, kde by sme dali študentovi robiť nudné administratívne práce, ktoré sa nikomu inému robiť nechce, a tak pristanú práve na stážistovom stole. Nebudú svoj čas venovať ani fiktívnemu zadaniu, ktoré nakoniec skončí v šuflíku alebo zabudnutom foldri.

Akvárko je priestor malej skúšobnej agentúry, kde sa naše rybky v prvom rade dozvedia množstvo praktických informácií a vyskúšajú si každodennú prácu v reklamke. Pracujú na reálnom zadaní, ktoré dostanú od klienta na spoločnom mítingu, a v závere svoje nápady a výtvory klientovi aj prezentujú. Je to teda reálne zadanie od klienta, ktorý aj očakáva reálne výstupy. A nie je výnimkou, že kampaň, navrhnutá Akvaristami, sa nakoniec aj zrealizuje.

Akvárko

Akvaristi si v úvode stáže vymyslia vlastnú identitu, ako sa budú prezentovať

Popri práci na zadaní od klienta Akvaristi prezentujú aj samých seba na sociálnych sieťach Akvárka – na Facebooku aj na Instagrame. Toto je úloha a priestor hlavne pre „socialistu“, ktorý sa tu môže ukázať.

Ako prebieha Akvárko?

Akvárko trvá väčšinou mesiac, mesiac a pol, počas ktorého u nás rybky dostanú plný tréning. Rybky sa prihlasujú na konkrétnu pozíciu, ktorú si chcú vyskúšať. Ku každej profesii je pridelený jeden agentúrny profesionál, ktorý svojho zverenca vedie a pomáha mu. Je tam art director, copywriter, stratég, digitálec a account, ktorí sa našim rybkám poctivo venujú. Pomáhajú im, radia a usmerňujú ich, ak náhodou nejdú úplne správnou cestou. Skrátka, staráme sa o to, aby Akvaristi dostali čo najviac nových informácií. V Akvárku teda ide aj o proces učenia.

Coaching od našich mentorov

Akvárko ako „pracovný pohovor“

Akvárko je pre nás príjemným osviežením a veríme, že je užitočné pre všetky rybky. Samozrejme, je to pre nás aj možnosť, ako spoznať nových, zaujímavých a kreatívnych ľudí. Čo môže byť pre agentúru lepšie ako mesiac (a pol) sledovať človeka priamo pri práci, ako rozmýšľa, ako pracuje, ako prezentuje. Preto je dobrým a častým zvykom, že z Akvárka u nás nejaká rybka často zostane a zaradí sa do našich stálych vôd. Tie, ktoré u nás neostanú, si snáď ponechajú dobré spomienky na Istropolitanu, aj keď budú možno pracovať niekde inde. A možno sa k nám raz vrátia.

Kto a ako sa môže do Akvárka prihlásiť?

Prihlásiť sa môže každý, kto má záujem pracovať v reklamnej agentúre a čo najviac sa naučiť. Nebazírujeme na nutnosti byť študentom marketingu, skôr hľadáme seriózny záujem a nadšenie pre prácu v reklame. Väčšinou sa k nám však prihlásia študenti marketingovej alebo mediálnej komunikácie. Čo je fajn. Chceme ľudí, ktorí nie sú úplní nováčikovia a rozumejú odboru. Nemusia mať konkrétne skúsenosti, ale minimálne musia ukázať, že sú zaujímaví. Pri prihlasovaní dostanú nádejné rybky zadanie, ktoré majú vypracovať. Nejde o to, aby to bolo brutálne graficky spracované (pokiaľ sa, samozrejme, nehlásia na arťáka), ale skôr ide o nápad, prístup a uvažovanie.

Názov Akvárko bol inšpirovaný jeho priestormi - touto krásnou modrou presklenou miestnosťou

Pravdupovediac, to, čo hľadáme najviac, je nadšenie a chuť robiť. Stále potrebujeme ľudí, ktorí prídu s tým, že sú nadšení. K nadšeniu pre nás napríklad patrí aj to, že majú prehľad v odbore, sledujú trendy. Skrátka, že ich to naozaj zaujíma a neberú to iba ako džob, ale že sa zaujímajú o to, ako vyzerajú najlepšie kampane na svete a také chcú raz niekedy v budúcnosti robiť aj oni… Takých ľudí chceme.

Ak si to ty, vyskúšaj to a prihlás sa k nám! Zadanie a deadline nájdeš na stránke Akvárka.